21 lipca 2010

1. Na początek

Witam Cię ! 
Ten blog powstaje w odpowiedzi na zadawane przez nowe chomiki podstawowe pytania dotyczące funkcjonowania w portalu Chomikuj.pl Ponieważ często i gęsto mi się zdarza dostawać pytania od użytkowników dotyczące sposobu zachomikowania do siebie czyjegoś pliku lub gdzie znaleźć okładkę do filmu. Więc pytań bywa sporo i są przeróżnej maści a doświadczonym chomikom mogą się wydawać śmieszne, oczywiście nie chciałbym tutaj nikogo urazić.  Sam pamiętam kiedy budziłem do życia swojego chomika, nic nie rozumiałem, do czasu kiedy natrafiłem na pomocną "łapkę" innego chomika. :)Więc jeżeli masz trudności z poruszaniem się po portalu Chomikuj zapraszam Cię do zadawania pytań. I mam nadzieję, że moje odpowiedzi będą optymalnie zaspokajające i pomogą Ci w rozwijaniu swojego chomika. W przygotowaniu kolejny artykuł :) 
Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach jak i również na PW mojego chomika. 

Serdecznie zapraszam do lektury Czekoladowy Baron

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentarze z obraźliwymi słowami nie będę zatwierdzane. Nie klnij i nie podawaj samych linków. Te na pewno nie będą zatwierdzane.