23 lipca 2010

5. Punkty na chomikuj.pl

Czytając posty na forach skupionych wokół Chomikuj.pl natrafiam często na pytania dotyczące zasad przyznawania punktów za pobranie plików a dodatkowo często dostaję takie same pytania od znajomych których jakoś udało mi się nakłonić do założenia konta na Chomikuj.pl. Takie informacje są oczywiście dostępne na portalu chomikuj w linku 'zamień punkty'. Aby wam ułatwić zadanie screen tabeli przyznawanych punktów za pobieranie plików zamieszczam na samym dole posta. A teraz odpowiem na kilka pytań dotyczących zasad przyznawania punktów. 

Pytanie - Jeżeli ktoś zachomikuje ode mnie np. film to czy przyznawane są mi punkty za jego ściągnięcie od kogoś innego?
OdpowiedźTak. Punkty dostają zawsze dwa chomiki w przypadku skopiowanego od Ciebie pliku. Za każdym razem, kiedy ktoś ściąga skopiowany przez kogoś plik - Ty także otrzymujesz tyle samo punktów co Chomik, z którego plik jest aktualnie ściągany!

Przykład 1:
Załadowałeś np. film Kick Ass a inny użytkownik zachomikował (skopiował nie ściągnął) go od Ciebie. Od niego ktoś pobrał Twój film. Więc punkty zostały przyznane Tobie oraz użytkownikowi od którego Twój film został pobrany.

Przykład 2: 
Sytuacja ta sama z jednym wyjątkiem - Od użytkownika, który od Ciebie skopiował film następny  użytkownik uznał ten plik za wartościowy i również go zachomikował do siebie i od niego ktoś pobrał. - Kto wtedy dostaje punkty? Odpowiedź bardzo prosta: Użytkownik, od którego pobrany został plik oraz użytkownik, który załadował plik.

Podsumowanie:
Punkty w takich przypadkach przyznawane są zawsze dla dwóch użytkowników. 
  
Pytanie - Czy jak ściągnę swój własny plik od siebie to czy przyznawane są mi punkty.
Odpowiedź - Nie. Za ściąganie plików od siebie nie są przyznawane punkty... Tak samo w przypadku zachomikowanego pliku. 

Obecny system punktacji jest już nieaktualny po zmianie jaka nastąpiła. Aktualna tabela znajduje się tutaj
 Punktacja


Nie masz jeszcze konta na Chomikuj.pl ? 
Zaproszenie z którego na wejście otrzymasz 10% zniżki na płatne usługi w chomikuj.pl. Jeżeli jesteś zainteresowany napisz do mnie w treści pisząc "Zaproszenie na chomikuj" i Twój adres e-mail. W odpowiedzi dostajesz linka do rejestracji konta na chomikuj.pl z 10% zniżką.

15 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ostatnio zachomikowalem od kogos plik (ok 100mb), nastepnie zostal on sciagniety z mojego chomika, jednak punktow nie dostalem. Dlaczego? Z gory dzieki za odp

CzekoladowyBaron pisze...

Pytanie dodatkowe:
Jakiego rodzaju był to plik?
Audio, mp3, może plik wideo?
Jest to dość ważne ponieważ pliki różnego formatu można obejrzeć, podejrzeć. Takie czynności też są zliczane.

Np. przeglądam u Ciebie Twoje tapety. I każda odsłona (nie zawsze) jest zaliczana.

Wniosek.
Nie zawsze gdy cyfra idzie w górę w liczniku oznacza to punkty dla nas.

Anonimowy pisze...

A czy za te np 1000 punktów to możemy wymieniać je na MB aby ściągać coś od kogoś?
Albo w jaki sposób można zdobyć te MB aby np nie płacić SMSem?
Z góry dzięki ; D

CzekoladowyBaron pisze...

Apropos zdobywania punktów przeczytaj sobie posta
Jak reklamować chomika?

Anonimowy pisze...

pobrałem tapetę z chomikuj i nie dostałem punktów DLACZEGO?????

Anonimowy pisze...

ZAPRASZAM NA CHOMIKA X7777V SUPER FILMY, GRY, PROGRAM I ZDJĘCI

Anonimowy pisze...

Ż a l m i c i e

Anonimowy pisze...

znajomy ściągnął o demnie plik który zajmował ok.17 mb ,punktów nie dostałem (plik był dodany przezemnie)

Anonimowy pisze...

Mam pytanie.Próbuje pobrać plik z chomikuj , lecz bierze transfer , a pliku nie otrzymuje!!! PROSZĘ O POMOC :-(

Anonimowy pisze...

_/_/_/ SPRZEDAM punkty chomikuj (transfer). \_\_\_
Moje gg:16010316

Anonimowy pisze...

Witam poprosze 70000pk na chomikuj.pl/klateczka1 czekam

Anonimowy pisze...

Witam poprosze 70000pk na chomikuj.pl/klateczka1 czekam

Basia pisze...

sprzedam punkty chomikuj
GG:40795601

Anonimowy pisze...

szukam punkty na chomikuj 70000 tys pk albo mniej zeby mi ktos dal za darmo w prezencie.Bo nie stac mnie na esemesa,czekam na odpis pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Witam.
Mam problem z otrzymywaniem punków na chomiku. Mam sporo filmów dodanych od innych oraz przez siebie. I wiem że są pobierane ale punków nie otrzymuje. A lekka ręką poszło już z 10 giga. Wie ktoś co może być przyczyną?

Prześlij komentarz

Komentarze z obraźliwymi słowami nie będę zatwierdzane. Nie klnij i nie podawaj samych linków. Te na pewno nie będą zatwierdzane.