25 lipca 2010

7. Tło opisu chomika

Pytanie: Chciałbym żeby moja strona główna (mam na myśli u Ciebie gdzie jest ta reklama o blogu) (pewnie chodzi o opis główny chomika) była innego koloru a na tym kolorze normalnie wszystko liczniki itd. Jest coś takiego??? 
Odpowiedź: Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem chcesz aby tło strony z głównego opisu Twojego chomika miało inny kolor. Oczywiście jest to możliwe. Kod wygląda następująco:
<div style="background-color:#E1D4C1;">TUTAJ CAŁA TREŚĆ STRONY</div>
Niebieski fragment kodu nadaje kolor tła... Palety kolorów są dostępne w tym miejscu.

Pomogło ?? Poproszę o komentarz...

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

dzięki

Anonimowy pisze...

cześć a jak zrobić by w opisie dać ramkę z własnym tłem (obrazkiem) bo szukałem w necie i nic nie działa : / potrzebuje tła obrazkowego zeby był na całą ramkę opisu chomika prosze o pomoc !

Anonimowy pisze...

A jak można zamiast innego koloru wstawić obraz?

CzekoladowyBaron pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
CzekoladowyBaron pisze...

Tło obrazkowe możesz zrobić w sposób jaki przedsawiam w tym wątku Tło obrazkowe

Prześlij komentarz

Komentarze z obraźliwymi słowami nie będę zatwierdzane. Nie klnij i nie podawaj samych linków. Te na pewno nie będą zatwierdzane.