16 listopada 2010

22. Kradną hasła i chomiki

Bądź ostrożny i nie daj się oszukać!!!
Kochani ostrzegam was przed pewną stroną internetową gdzie wpisując nazwę chomika i hasło dostępu automatycznie stracisz swój profil na chomikuj.pl. To oszuści, którzy wyłudzają hasła i kradną profile w bardzo chamski sposób oferując punkty za darmo. Nie daj się oszukać!!! Powiadom innych i prześlij linka do tego tematu swoim znajomym.

Adres do niebezpiecznej strony: http://free_punkty.republika.pl/

Na szczęście podana strona została zablokowana.
Jej sposób na wyłudzanie haseł był prosty. Wyglądała podobnie do strony głównej chomikuj.pl z pewnymi wyjątkami gdzie w okienkach wpisywało się nazwę chomika oraz hasło do niego... było to równoznaczne z udostępnieniem swojego hasła i nazwy oszustom...

Trafiłeś w internecie na kolejne przypadki prób oszustw? Napisz do nas na forum zbanowani.com.pl

Ta strona, o której mowa znajduje się tutaj...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zc2Ewg2TX58J:free_punkty.republika.pl/+http://free_punkty.republika.pl/&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

Proszę was o głosy.

16 komentarze:

voyslav pisze...

dzieki za info

Anonimowy pisze...

nie należy pod żadnym pozorem nawet miliona punktow dawać hasla na chomika nikomu obcemu :)
buncik

Anonimowy pisze...

Haha nie ma nic za darmo :) Ludzie są naiwni :)

mister12 pisze...

Ta strona juz nie istnieje została zablokowana pozdrawiam

bartek.80 pisze...

Skradziono konto MOTYL1964 złodziej jest aktywny na jego profilu pod nazwą MotyI1964(zmienia nazwy profilu

Anonimowy pisze...

OSTRZEGAM ....
ja niestety padłem ofiarą takich oszustów i do tej pory nie wiem jak to się stało ....

Anonimowy pisze...

mój znajomy mawiał , jak chcą ci coś dać za darmo
natychmiast wzywaj policję .Niestety często potwierdzają się jego słowa aczkolwiek nie w stu procentach . Pozdrawiam

szczepan

Anonimowy pisze...

Chomik pietrek379 też został skradziony.Jak zgłosic kradzież chomika ,żeby został zablokowany???

CzekoladowyBaron pisze...

Kradzież konta zgłoś administracji chomikuj.pl

Anonimowy pisze...

5 2 2011 SKRADZIONO MI KONYO CHOMIKUJ PL PRZYSŁANO MI WIADOMOŚC ŁATWEGO ZAROBKU PUNKTÓW I ZŁAPANO MNIE W SIE.NIE ZEKAJĄ DŁUGO ZAZOŁEM SZUKAĆ MOJEGO KONTA I CO SIĘ OKAZAŁO ZNALAZŁEM GNOJA NAPISAŁEM MU WIADOMOŚC ALE ON CHYBA NIC SOBIE Z TEGO NIE ZROBIŁ I PORAZ 2 ZMIEMIŁ NAZWE MOJEGO CHOMIKA NA INNĄ ALE JA GO ZNÓW NAMIEŻYŁEM I POINFORMOWAŁEM ADMINISTRACJE,TA KONTO ZABLOKOWAŁA DO WYJASNIENIA PODAŁEM TAKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE KONTA ZE TYLKO WŁAŚCICIEL MOŻE WIEDZIEC O TYM.MAŁO TEGO ,JA Z SIECI ŚCIĄGAM PRZEZ IDM 5.15 I ON PRZECHWYTUJE ADRES SĄD PLIK JEST ŚCIĄGANY,OLAZAŁO ŚĘ ZE OSOBA TA ŚWIADOMIE YSYŁA WIADOMOŚCI DO CHOMIKUW ŁATWEGO ZAROBKU SĆIĄGAJĄ NIEŚWIADOMIE PLIK I JUŻ ŻEGNAĄ SIĘ Z KONTEM,A MOŻE PLIK TEN SŁUŻY TEŻ DO ŁAMANIA KĄT BANKOWYCH.JUTRO IDĘ ZGŁOŚIĆ TEN PROCEDER MA POLICJE ZŁODAZIEJA NAMIERZĄ PRZEZ ADRES IP

Anonimowy pisze...

No ostatnio bardzo dużo się słyszy o kradzieżach kont na chomikuj...a mało tego,już są tak sprytni ze nie zabierają nam konta tylko czyszczą je z pkt i oddają nam je puste:( Brak słów no ale nic na to nie poradzimy...MUSIMY ZMIENIC HASŁA na bardzo trudne i nikomu ich nie podawac...MegaMUZYKA2011 :P:)

mabud73 pisze...

Z tą policją nie jest tak miodowo do końca. Wszyscy, którzy korzystają z nielegalnych kopii systemu, mogą narobić sobie większych problemów. Policja, owszem, przyjmie zgłoszenie, ale co dalej? Jeśli się tym zainteresują, pierwsze co zrobią, to poproszą o dostęp do komputera. Jest co prawda, sposób na coś takiego. Instalacja darmowego Linuksa. Lepiej załatwić to przez serwis chomikuj. Powinni wypracować sobie lepsze narzędzia do walki z tym procederem. Mojej znajomej 10.02.2011 włamali się na konto. Nie przejęli plików, tylko prawdopodobnie przelali punkty i zlikwidowali konto, bo tak najlepiej zatrzeć ślady. Co do adresów IP przy takich przypadkach, zauważyłem że dobrą sprawą jest licznik z liczniki.org. Logując się na stronkę do swojego licznika po utracie konta( warunek: szybka reakcja) można w statystykach, sprawdzić ostatni adres IP z którego było wejście na stronkę.

Pozdrawiam Wszystkich
Maciej
mabud73

Anonimowy pisze...

kradną punkty?? Dzisiaj zostałem okradziony przez ADMINISTRACJĘ!!. Zabrali mi 150tyś. punktów twierdząc, że zostały zdobyte w nielegalny sposób. Ja za te punkty płaciłem prawdziwe pieniądze na allegro. Czemu za to że chomik nie potrafi załatać własnych dziur ja mam płacić??!!

Anonimowy pisze...

bo jesteś głupi? i nie dorosłeś jeszcze do komputera i internetu? takie rzeczy są wszędzie na całym świecie ,tak jest i tak już będzie i nikt na to nic nie poradzi bo by musieli zlikwidować całkiem internet.

Anonimowy pisze...

napisz do administracji, daj linka do aukcji allegro, dołącz potwierdzenie zapłaty, najlepiej daj też znać temu kto je sprzedał żeby wyjaśnił sprawę - zwrócą. JA od dawna kupuję punkty na allegro i nigdy jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło... natomiast gdy zgłosiłam że dwukrotnie pobrało mi transfer za plik który ciągnęłam oddali bez problemu - myślę więc, że nie masz się co stresować.

Anonimowy pisze...

naiwność+głupota ludzi = łatwy dostęp do danych.

Prześlij komentarz

Komentarze z obraźliwymi słowami nie będę zatwierdzane. Nie klnij i nie podawaj samych linków. Te na pewno nie będą zatwierdzane.