25 grudnia 2010

25. Nowy ChomikBox

Większość z was zapewne nie opuściła Chomikowej Wigillii na której mogliśmy odebrać prezent w postaci podwojenia tygodniowego transferu do końca roku. Myślę - miły prezencik od administracji. 

Aby tego było mało chomikuj.pl zdradziło tajemnicę dotyczącą chomikboxa... pozwólcie, że zacytuję:
...nasz znajomy gryzoń zdradził nam, że już wkrótce będziemy mogli cieszyć się nowym ChomikBoxem,
które będzie nie tylko wysyłał, ale także sprawnie pobierał pliki i całe foldery! Podobno szykuje się
też wiele innych niespodzianek...  
 

Znalezione na forum scs.net.pl


Nie pozostaje nic innego jak oczekiwać zapowiadanych niespodzianek i nowego chomikboxa...

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

ciekawe,czy będzie działał pod 7-ką ?

CzekoladowyBaron pisze...

Hah mam nadzieję :>

Anonimowy pisze...

Heh ja używałem chomik Boxa i chciałem jeden film wysłać na serwer a mi tu do 100% pobrało a potem stało z pół godziny i niewiem czemu stało i stało. Może ktoś wie dlaczego się tak działo??

XxXzywy92 pisze...

No czekam na tego nowego ChomikBoxa, bo ten stary coś mi szwankuje ostatnio :)

Kubuś73 pisze...

Ciekawe Też czekam bo obecny pozostawia wiele do życzenia.

Anonimowy pisze...

czekam bo obecny pozostawia wiele do życzenia

piokszy pisze...

pod 7 nie działa ale nie 64-bity ale mam na to sposób trzeba wejść do xp i tam gdzie jest zainstalowany spakować winRAR-em i przenieść do 7 i tam wypakować w miejscu gdzie ma być i działa sprawdzone.

Anonimowy pisze...

ja mam 7 64-bity i wszystko pięknie działa

Anonimowy pisze...

już jest

askikmt pisze...

Czemu średnio po 2 tygodniach od powtórnego zainstalowania ChomikBox zaczyna robić "fikołki"? Wygląda na to, że ma na bardzo krótko obliczoną kondycję...
Objawia się to głównie tym, że wysyłając kilka plików w jakiejś tam kolejce, jedne idą, a inne stają na +/- 90% i nic nie daje wznawianie, pauzowanie, restartowanie, itd. W kolejce wysyłania pozostają nierzadko również pozycje, które zostały już niby wysłane w 100% i dopiero trzeba sprawdzać na chomikuj.pl, czy faktycznie tam są.
Inną rzeczą jest to, że z prędkością wysyłania ta aplikacja pozostaje jeszcze w zeszłym wieku. Być może to nie jest jednak nasz rodzimy gryzoń, a np. kanadyjski i nasze pliki muszą pierw przebić się przez jego krainę, co?

Prześlij komentarz

Komentarze z obraźliwymi słowami nie będę zatwierdzane. Nie klnij i nie podawaj samych linków. Te na pewno nie będą zatwierdzane.